7 סיבות לבניית אתר לעסק שלך

תמיד תהיתם לעצמכם למה עסק צריך אתר? 
אספנו לכם את 7 הסיבות החשובות ביותר להקמת אתר לעסק שלכם. 

יש לי כבר אינסטגרם, אז למה לשבור את הראש גם על אתר?

הרבה בעלי עסקים שואלים אותנו למה צריך אתר לעסק

כן, זו מחשבה הגיונית, במיוחד לבעל עסק חדש שאינו רוצה לקפוץ מעל הפופיק ועוד סוקר את השטח ואת הפוטנציאל. אנחנו איתכם. אבל! תכלס, אתר זה הכרטיס כניסה שלכם לעולם של הגדולים. עסק שבאמת מעריך את עצמו ומוכן להרוויח כסף יהיה חייב לבנות לעצמו אתר.

ובקיצור - הנה 7 הסיבות לבניית אתר לעסק שלכם:

1. כולם נמצאים היום בגוגל

בואו נדבר מספרים - נכון לשנת 2024, כ- 8.5 מיליארד אנשים בעולם נכנסים לגוגל כל יום- מנוע החיפוש הגדול בעולם מקנה חשיפה מטורפת לעסק שלכם. בסופו של דבר העסק בא לספק צורך מסויים של הלקוח שלכם, וכל הפתרונות לבעיות של הצרכנים נמצאים היום בגוגל. בנוסף, אנשים מחפשים עסקים הקרובים אליהם פיזית, מה שגוגל יעניק להם מהר מאוד אם האתר שלכם פעיל. ככה אתם נשארים על המפה.

2. האתר יכול להשתנות כל הזמן

ככה זה בחיים, אנחנו משתנים ומתפתחים, והעסק מתפתח יחד איתנו. יש מוצר שפחות עובד? רוצים לשנות תדמית ולהתחיל מהתחלה? האתר יכול להשתנות ללא הגבלה, לעומת הרשתות החברתיות ששם נמצא כול מה שעשיתם עד היום, וחבל מאוד למחוק את כל העבודה הקשה שלכם.

3. כי למתחרים שלכם יש אתר

אין ברירה, תחרות היא חלק מהמנוע להצלחה. למתחרים שלכם יש אתר? ולכם יהיה אתר יותר טוב, מיוחד ומקצועי, המספק מענה מדויק לצורך של הלקוח שלכם.

אתר לדוגמא שעשינו לסטודיו לקעקועים WABORI

4. אתר הוא הבידול העסקי שלכם

בעוד שפייסבוק ואינסטגרם בנויים בתוך תבנית מוחלטת של תוכן, תמונות ופי'צרים, באתר העסקי האופציות לביטוי עצמי ובידול הן אינסופיות. ניתן לתמצת בטקסט חזק על למה דוקא אתם, להציג את המוצרים והשירותים שלכם בצורה הייחודית לכם, ובקיצור - להעביר ללקוחות בצורה הטובה ביותר למה דווקא העסק שלכם.

5. עסק עם אתר משדר מקצועיות ואמינות, נקודה.

אתר הוא אחד מתגי הזיהוי העיקריים ליחס רציני שלכם לעסק. אתר מקנה הערכה גדולה יותר מהלקוחות ומשדר איכות.

6. הכול נמצא במקום אחד, יעיל ונוח

האתר הוא המקבץ של כל הפתרונות שהעסק שלכם מקנה ללקוחות שלו: שאלות תשובות, עבודות, מחירים, יצירת קשר, מוצרים ועוד. בעצם זה כרטיס ביקור שעובד בשבילכם 7\24. בעוד שברשתות החברתיות על הלקוח לעבור על כל התכנים עד שהוא מוצא תשובה לשאלה שלו, ובשיחה עסקית יכול להיות שתשכחו משהו, שלא יהיה לכם מספיק ריכוז או שאתם פשוט צריכים עוד קצת להשתפשף בעולם המכירות - האתר מקנה את האריזה השלמה לבידול העסקי ותשובות לכל השאלות של הלקוח.

7. אתר הוא הבית של העסק

היום כבר לא צריך להשקיע בנכס פיזי למכירת המוצרים שלכם. קניות באינטרנט נהיו יומיומיות בקרב העולם, והגיע הזמן להתעדכן. אתר הוא הפלטפורמה הטובה ביותר למכור, בצורה זולה, קלילה ונוחה, ללא דמי שכירות גבוהים, עיצוב פנים ועוד המון כאב ראש של עסק פיזי. כל המוצרים נמצאים במקום אחד, ההסבר על מוצר ומשפטי המכירה הטובים ביותר כבר כתובים, הוספה לסל הקניות, תשלום מיידי ועוד מבחר פינוקים. אתר עם עיצוב נכון וברור מעלה את המכירות בעשרות ומאות אחוזים! זו תורה שלמה. לכן, חשוב מאוד לגשת לבניית אתר עם בעלי מקצוע שיודעים איך לגרום ללקוח להשאר ולרכוש את המוצרים שלכם שוב ושוב ושוב.

לסיכום, אתר הוא השקעה שמניבה - בין אם אתם נותני שירות, או מוכרים מוצרים פיזים, האתר הוא הפנים של העסק שלכם. הוא יוצר את הבידול החזק ביותר מבין שאר המתחרים ושם אתכם על המפה. חשוב מאוד! להשקיע בו, לתחזק ולפתח אותו כל הזמן. אנחנו בסטודיו לומה מציעות שירות מקצועי, אישי ומדויק לעסק שלכם. בונות ומעצבות את האתר מ - 0 ומשדרגות אותו כל הזמן. יש לכם עוד שאלות בנושא? דברו איתנו!

חלקיק מהעשייה שלנו

דילוג לתוכן