מיתוג רשת ביגוד

מיתוג ; 2023

רקע

רשת ביאטריקס הינה רשת בפריסה ארצית. היא על פני מתחמי קניות רבים ברחבי הארץ.
בגדי הנשים מעוצבים ומיוצרים בארץ באיכות ללא פשרות.

הרשת משתפת פעולה עם מיטב מעצבי האופנה הישראליים ומביאה בשורה חדשה בתחום.  

המשימה שלנו

בעידן שבו מותגי אופנה חדשים הן תופעה שכיחה, האתגר הוא למשוך את קהל היעד הנכון דווקא למותג המשלב בתוכו מגוון של תוצרים של מעצבי אופנה ישראליים, תוך מתן דגש על ערכי המותג. מותג צעיר, אלגנטי, טרנדי ומקורי. 

לכן האסטרטגיה היא להתמקד בהיתרונות הייחודים של המותג ובערך המוסף שלו. היתרונות המותג הן שהוא מכיל מגוון של סגנונות אופנה, הבגדים מעוצבים ומיוצרים בארץ, המעצבים עוקבים אחר טרנדים אופנתיים, התוצרת מקורית (לא מיוצרת בכמויות מסחריות גדולות). 

קהל היעד הינו ספציפי וממוקד לתצורת של הרשת, אך מנגד יש לו בחנויות מגוון רחב ומקורי יותר בשל ריבוי המעצבים והסגנונות שלהם. 

מיתוג לרשת הבגדים Beatrix

לוגוטיייפ

יצרנו לוגו טיפוגרפי צעיר וצבעוני
הלוגו משרת את היותו של המותג, מותג בפריסה ארצית
המכיל מגוון רחב של סגנונות עם קו מנחה זהה.

שילוב בין דו מימד לתלת מימד המוסיף נפח לשפה הגרפית
וללוגו הטיפוגרפי עצמו.

הצבעוניות

צבעוניות מרקרית טרנדית ומודגשת.

השפה הצבעונית מורכבת מסט של 5 צבעים היוצרים פלטה צבעונית צעירה וקונטרסטית.
צבע הצהוב הדומיננטי, הורוד והסגול הנשיים, הטורקיז והלבן המרגיעים. המותג מכיל מגוון סגנונות אופנתיים.
לכן נשען על פלטה צבעוניות מגוונת גם כן המחזקת את ערכי המותג.

שפה צילומית

יצירת שפה צילומית המשרתת את צרכי המותג.
צילומים אוירתיים של נשים צעירות, לעיתים בלוקיישן ביתי ולעיתים בסטודיו.
הצגת הרובד האנושי והנינוח ומנגד הצגת החדשניות
והטרנדיות של המותג.

עוד מהכוכבים שלנו

דילוג לתוכן